تبلت لنوو مدل Tab M7 7305X ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

  • Tab M7
  • حافظه رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 7.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

8,500,000تومان

خاکستری
16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات به مدت محدود

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت آنلاین

ارائه خدمات پشتیبانی

امکان پرداخت آنلاین

تبلت Lenovo Tab M7

کمپانی لنوو به دلیل ارزش خرید بالای محصولاتش بسیار  در میان مردم  پرطرفدار محبوب است و محصولاتی که تولید می کند با قیمت کم و امکانات خوب و زیادی است . یکی از محصول های پرطرفدار این برند تبلت های سری Tab آن می باشد، این دسته از تبلت ها از قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و برای افردی که از تبلت برای جلسات کاری و  یا وبگردی استفاده می کنند مناسب است.    

Tab M7

Tab M7

طراحی Tab M7

کیفیت ساخت و طراحی Tab M7بسیار عالی است. بدنه این دستگاه فلزی بوده و بسیار با کیفیت می باشد لنوو در ساخت حاشیه های باریک دور  تا دور نمایشگر Tab M7 از جنس پلاستیک استفاده کرده است ؛ اما تقریباً تمام شاسی تبلت از فلز آلومینیوم می باشد.  با وجود فلزی بودن بدنه این دستگاه، باید بگوییم که  تقریبا سبک است و باحدود 236 گرم وزن و 8.25 میلی متر قطر حمل و نقل خیلی آسانی برای شما به ارمغان می آورد .

در قسمت لبه ها، از یک پورت MicroUSB برای شارژ قرار گرفته است و در قسمت لبه بالایی تبلت یک جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون نیز قرار گرفته است

 

نمایشگرTab M7

دستگاه Tab M7دارای یک نمایشگر 7 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10 و با فناوری IPS می باشد. اگرچه وضوح تصویر 600 × 1024 به نظر کم می رسد، اما مشکل ساز نیست و قابل قبول است. زاویه دید در این تبلت بسیارگسترده بوده و تماشای صفحه از بغل، تصاویر به وضوح قابل دیدن می باشد . روشنایی، رنگ و کنتراست در نمایشگر Tab M7قابل قبول می باشد.

 

دوربینTab M7

Tab M7 دارای دوربین های 2 مگاپیکسلی در جلو و پشت می باشد عکس ها و ویدئو های ضبط شده با  دوربین Tab M7  کدر و تار می باشند. دوربین جلوی این تبلت رنگ کمتری نسبت به لنز عقب تولید می کند. درحالت پانوراما عکس ها تار هستند در کل ، تصاویر بسیار پارازیت دارند. در قسمت تنظیمات دوربین ، کاربران می توانند ISO ، تعادل رنگ سفید و نوردهی را  به دلخواه تنظیم کنند. دوربین اصلی این تبلت در محیط هایی با نور مناسب عکس های تقریبا قابل قبولی می تواند ثبت کند ولی در محیط های کم نور عکس های بسیار تاری می گیرد.  ولی فراموش نکنید که شما قصد خرید یک تبلت بسیار اقتصادی را دارید و باید از این موارد چشم‌پوشی کنید.

 

 

عملکرد

در هسته مرکزی Tab M7یک پردازنده چهار هسته ای MediaTek’s MT8321 وجود دارد که با 1 گیگابایت رم همراه  است. البته در نسخه 32 گیگابایتی از 2 گیگابایت رم استفاده شده است در ساخت این تبلت از قطعات بسیار ارزانی استفاده شده است تا قیمت آن را به‌صرفه باشد . به‌طور کلی عملکرد این تبلت در انجام کارهای ساده و  عادی روزانه مثل خواندن اخبار در یک وب‌سایت مناسب است . وقتی شما در کروم چندین تب باز کنید تبلت کشش اجرای آن‌ها را دارد و شما می‌توانید به آسانی در اینترنت بگردید . همچنین  در هنگام  تماشای فیلم آنلاین در یوتیوب، فیلیمو یا هر برنامه ای مشکلی ندارد و به راحتی شمارا همراهی می کندنکته مهم درباره دستگاه Tab M7 این است که نباید فراموش کنید که این تبلت برای  گیمینگ یا بازی نمی باشد و برای کارایی روزانه و سبک می باشد وقادر به اجرای بازی‌های سبکی است.

باتری

دستگاه Tab M7  دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3950 میلی‌آمپر ساعت می باشد که عملکرد  بسیار خوبی دارد. باید بدانید عمر  باتری هر دستگاهی به نوع و میزان مصرف سنگین یا سبک هر شخص بستگی دارد. تست باتری مبتنی بر وای-فای طول عمر 6 ساعت و 42 دقیقه را برای باتری دستگاه Tab M7  ثبت کرده است. همچنین در تست نمایش ویدئوها با نور متوسط، تبلت برای حدودا 9 تا 10 ساعت پاسخگو بوده است.

مشخصات کلیابعاد: ۱۹۰x۶۰x۱۲ میلی‌متر
وزن: ۴۸۰ گرم
توضیحات سیم کارت: سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
ساختار بدنه: پلاستیک
تعداد سیم کارت: تک سیم کارت
پردازندهفرکانس پردازنده‌ی مرکزی: Mali-۴۰۰ GPU
صفحه نمایشفناوری صفحه نمایش: ۶.۰ تا ۸.۰ اینچ
اندازه صفحه نمایش: ۷ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش: ۶۰۰ × ۱۰۲۴
تراکم پیکسلی: ۱۷۰ پیکسل بر اینچ
ارتباطاتشبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
شبکه 2G: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G: GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰
شبکه 4G: LTE band ۱|۲۱۰۰, ۳|۱۸۰۰,۴|۱۷۰۰, ۷|۲۶۰۰, ۸|۹۰۰,۲۰|۸۰۰
شبکه مخابراتی و ارتباطی: GPRS
موقعیت نما: A-GPS, GLONASS
رادیو: FM radio
نوع وای فای (ورژن): Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n Wi-Fi Direct hotspo
بلوتوث: A۲DP, LE——-
نسخه بلوتوث: 4.2
درگاه ارتباطی: microUSB
دوربینرزولوشن دوربین: ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی: ۲ مگا پیکسل
امکانات نرم افزاریسیستم عامل: Android
نسخه سیستم عامل: Andriod Pie ۹.۰
قابلیت‌های نرم‌افزاری: قابلیت مکالمه, نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با ۷۶%
سایر مشخصاتحس‌گرها: شتاب‌سنج (Accelerometer)
مشخصات باتری: لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعت
درگاه ارتباطی: microUSB

برند

لنوو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

8,500,000تومان

خاکستری

محصولات مشابه