اطلاعات درباره ما

چنانچه پاسخ پرسش تان را پیدا نکردید، می توانید از طریق شماره های تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

 

تلفن تماس (9 صبح الی 17 عصر):

021-45478888 

 

تلفن گارانتی پیکسل:

021-45478119

اطلاعات و سوالات

سوالات متداول

پیکسل با سابقه 20 ساله در بازار دیجیتال، در میان همکاران و مشتریان وفادارش شناخته شده است. نماد اعتماد الکترونیکی ما، ثبت شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در قسمت پایین سایت قابل مشاهده می باشد. همچنین شما می توانید از طریق آدرس دفتر مرکزی و واحد خدمات پیکسل کالا که در قسمت تماس با ما قید شده است، با ما در ارتباط باشید.

بله شما می توانید با مراجعه به آدرس دفتر مرکزی ما به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که قیمت فروش و موجودی کالا مطابق با زمان حضور شما در شرکت درنظر گرفته خواهد شد و امکان رزرو قیمت یا موجودی کالا به صورت تلفنی، پیش از مراجعه وجود ندارد.

برای خرید آنلاین بایستی ابتدا در سایت پیکسل کالا ثبت نام نمایید تا بتوانید از طریق حساب کاربری، خرید خود را با افزودن کالای منتخب به سبد کالایی تان انجام دهید. پس از تکمیل فرآیند و دریافت پیغام پرداخت موفق، سفارش شما وارد مرحله آماده سازی جهت ارسال می شود.

با توجه به تمرکز مجموعه پیکسل بر جلب رضایت مشتریان، تلاش شده است تا کلیه سفارشات در کمترین زمان و بهترین شرایط (سلامت کالا و هزینه ارسال) تحویل شود. به هنگام ثبت سفارش شما می توانید با مقایسه بین گزینه های موجود و تطبیق نیاز خود با یکی از این روش‌‌ها، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

شما می توانید از طریق به پرداخت ملت و یا شارژ حساب کاربری خود، هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.